fridahbergman

Alla inlägg under september 2012

Av Fridah - 27 september 2012 23:14

Hej hej ! 


Idag har jag typ varit i skolan tre timmar typ, sen åkte jag till stan med älskling och jesper... ! Var där typ hela dagen, och sen skulle dom på aik - Linköping match, och linköping vann ju med 4-2, så dåliga aik är aså :) <3

Sen ikväll har jag varit med Linnnnnnnnnnnnnnneeea !! Just nu så sitter vi och lyssnar musik och JAG sitter vid datorn (a) fett dryg.. 

Imorgon får jag cash, då ska vi åka till stan med älskling och Jesper ... fett mys ! <3 

Aja, hörs imorgon! 


Så söta ! Jesper och Älskling <3<3 

 

Av Fridah - 26 september 2012 22:13

Hej Hej! 


Hur mår ni idag? Jag mår sådär, är trött och sånt. Idag har jag inte gjort så jävla mycket, varit i skolan, åkte en snabbis till stan och sen åkte jag hem och gick ut med min mosters hund , pluggade lite och sen har jag suttit vid datorn hela jävla kvällen, som den nörd jag är ! Hade skolfoto idag i skolan, var ju ... kul   

Just nu, lyssnar jag på musik och chattar lite på facebook, saknar min pojkvän Joakim som fan, det är sjukt hur mycket man kan sakna en person såhär mycket som jag saknar honom...   

Men ska inte deppa för mycket för det, för får träffa han imorgon, då kommer jag vara as glad       

 

Men men... har inte så jävla mycket att säga nu, funderar på att gå lägga mig i sängen och kolla film, helt forever alone... Joakim kom hit !!!!!! <3<3<3<3

 

 

fan vad snygg man kan vara...

 

 

 


XOXO <3

Av Fridah - 17 september 2012 23:22

Tja Tja bloggen! 


Länge sen jag skrev, har helt glömt bort bloggen :( Förlåt asså! <3

Men ska försöka vara så social här som möjligt, men hur mår nu då?! <3 Jag mår bra, skaffat ny pojkvän och så :) Så är superglad varje dag :D 


Just nu, pratar jag skype med Linnea, Viktor och Marko :) Eller min mick funkar tydligen inte... -.- 

Och lyssnar musik, ska snart gå lägga mig och kolla på någon film ! 

Har inte så mycket mera att säga, men vi hörs imorgon! <3 

 

 

     


XOXO

Av Fridah - 4 september 2012 22:34

Hejsan bloggen! 


Idag har det varit en fett awesome dag asså, omg. Var först i skolan och det var roligt som vanligt , efter skolan så satt jag och några från klassen på tåget, och sen fick jag och Linnea väääääärsta iden ! Vi skulle åka till nynäshamn, men sen blev det inte så, men vi var nära iallafall, vi hamnade mitt i ingenstans, ingen mottagning på mobilen eller något   Men vi har typ varit överallt idag hehe   

 

Imorgon blire skola börjar 09.20 och efter skolan ska jag och Linnea åka till tumba, kanske älvsjö, kallhäll och sen ska jag sova hos henne i bro   Ska bli så jävla roligt !   

 

Men ni får bild från fordonlektionen idag och jag säger Godnatt ! 

 

Jag och Linnea, love you ! 

 

 

 

XOXO 


Av Fridah - 2 september 2012 22:04

HejHej! 

Idag är det den 2 september 2012 , vilket betyder att om exakt två månader fyller jag 18år ... kommer bli så jävla awesome! 

Blir en födelsedagsfest + hallowenfest   

Men det snackar vi om en annan dag! 


Idag har jag varit med Louise och Simon typ hela dagen, vi har inte gjort så mycket , chillat hemma hos lollo och sen åt jag på grillen, nomnomnom !   

Imorgon är det skola, börjar 08.30 , så går upp halv sju :( Ska snart gå lägga mig och kolla på film, Idag blir det Project X ! Den är ju så jävla bra   


Men det var allt jag hade att säga denna söndags kväll... ni får ha det så bra nu! 




XOXO 

Presentation


Jag heter Fridah och är en tjej på 20 år, som bloggar om det mesta. Livet, Kompisar, Fester och skolan. Like or diss ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards