fridahbergman

Alla inlägg under augusti 2013

Av Fridah - 12 augusti 2013 10:58

Hej alla! <3
Jag kom hem till Viksjö i förrigår, blev hämtat av Martin, Joel, Erik och Gurra :)
Det var jätte skönt att komma bort och bara ta det Lungt, men blev nog för länge med två veckor hehe :) men hade jätte roligt i Enköping, hälsade på pappa och mina systrar :) har egentligen inte så mycket att skriva om Enköping, ni får bilder i stället! Haha :)

Och idag då - vad ska jag göra idag?
Jo, jag vaknade för en stund sen så ligger i sängen och ska upp och göra kaffe och frukost snart, sen ska jag ducha, sen fixa mig och sen ska jag kolla om Martin och joel är vakna så man kan träffa någon idag :D Men vi hörs senare!

Massa puss <3

Av Fridah - 1 augusti 2013 01:06

Hej hej alla! <3
Just nu är jag i Enköping, grillby. Kom hit i söndags och stannar till 9-11de :)! Är hos pappa nu och ska till min syster och hennes kille på söndag!
Just nu ligger jag i sängen lyssnar musik och smsar med min älskling och kollar Facebook :)!
Det är sjukt hur mycket man kan sakna någon....

Men ville bara uppdatera så ni vet att jag lever!

Massa puss på er så länge :*

Presentation


Jag heter Fridah och är en tjej på 20 år, som bloggar om det mesta. Livet, Kompisar, Fester och skolan. Like or diss ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards