fridahbergman

Alla inlägg under september 2014

Av Fridah - 3 september 2014 21:50

Tänkt flera flera gånger att jag ska skriva, men icke! Har verkligen glömt bort. :(
Iallafall, hoppas. I mår bra och är glada? :) Jag mår bra och är glad! Eller nu saknar jag en viss människa grymt mycket, men träffar den imorgon såå :D!
Har förändras en hel del sen ni såg mig sist kan jag säga, ni som följer mig på instagram vet, jag har blivit blond, rosa lugg, ny piercing, nya tatueringar och ja, snyggare helt enkelt!! ;)
Just nu kollar jag big brother, chattar lite och smsar. Snart börjar paradise hotel också! Jag hejar på Kristian, han har fångat mitt hjärta sen dag ett. Love him!
Imorgon blir det skola, efter skolan blir det åka hem till J<3
Det var allt för denna gång. Ni som inte följer på instagram. Passa på! :*

XOXO bitches! ;*

Presentation


Jag heter Fridah och är en tjej på 20 år, som bloggar om det mesta. Livet, Kompisar, Fester och skolan. Like or diss ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards