fridahbergman

Alla inlägg under maj 2014

Av Fridah - 31 maj 2014 23:54

Kärlek!
Vad ska man säga? Varför kan man inte få kontakt med den där "rätta" killen för? Vill inte behöva vara 40år när jag får han. Den där speciella. Som bara är till för mig. Vill träffa han, kanske jag redan har sätt han,sagt hej till han...vem vet?
Vill bara få reda på vem jag ska bilda familj med och leva resten av mitt lev med.
Du den där speciella, kom hit!

Nu till något helt annat!
Är hos far min. Min syster fyller 21 idag, men hon är på jobbet och jobbar 18- 03. Segt.
Så hade en mys kväll med far och hans tjej! Hemmagjort pizza stog på menyn idag.
Imorgon blir hem till Stockholm, men innan man åker hem ska man fira syster :)!
Men ni får ett litet inlägg imorgon :) Ha en bra kväll och festa lugnt!
Bjuder på olika bilder från olika tillfällen :)

XOXO

Av Fridah - 22 maj 2014 00:06

Hej hej alla!
Kom precis in efter att ha träffat Mikke, vi åkte runt i hans bil och sen gick en promenad :)
Faktiskt fortfarande varmt ute, sjukt nice! :)
Nu sitter jag och kollar på Jackass, dricker Cola, rökte nyss och chattar lite!
Imorgon ska jag till min fina kompis Jonna och sola om det är fint väder :)! Kanske har ett möte också klockan 14.00
Men skriver imorgon, ha det så bra :) Dröm sött och sov sött :*
Ni får två bilder från helgen och en bild som är till den sötaste människa som finns <3

XOXO

Jag och min fina vän Patrik :)<3

Av Fridah - 12 maj 2014 23:19

Hej hej alla! :)
Tänkte bara skriva ett godnatt inlägg.
La mig nyss i sängen och ska alldeles strax försöka sova, har ju skola imorgon. Upp med tuppen klockan 06.00 ;) Sen efter skolan blir det åka till Danderyds sjukhus :)!
Längtar till onsdag eller torsdag, då ska jag träffa bästaste och finaste J!! :D
Men va väl det jag hade att säga, ni får en dagens outfit imorgon bitti :)
Sov fint och dröm inte för läskiga drömmar så hörs vi imorgon :*
Passa på och följ på instagram! ;)

XOXO bitches :*

Av Fridah - 3 maj 2014 23:23

Tjenixen!
Blev visst inte en lika fartfyllt dag som jag hade tänkt mig! :/ Har varit helt slut hela dagen, förstår inte. Varit väldigt trött hela dagen, somnade under dagen framåt kvällen och allt. Tog en cykeltur och sen blev allt bra.
Kollade på gladiatorerna och åt pizza och drack Cola - bästa!<3 Min favorit i gladiatorerna är Prime, jag älskar han!?
Imorgon åker man hem till Stockholm igen och på måndag blir det skola :) Tänkte göra ett videoinlägg imorgon eller i veckan, så stay upptaderade ;)!
Jaja, vi höra imorgon :*

XOXO

Av Fridah - 2 maj 2014 22:34

Tjenixen!
Gud! Jag har ju inte skrivit på hur länge som helst :(! Förlåt guys<3 ska bli en skärpt förbättring på en gång!
Var ju Valborg nyss dåra. Jag var med Fredrik, Lukas, Rasmus, Filip, Anton, Isak m.m....kommer inte ihåg alla hehe :) Började med förkräk i Enköping, sen fest i Uppsala och sen efterfest i Enköping hehe :)! Sen var man helt död dagen efter. Men men...kul hade jag iallafall, eller hade mer än kul :D
Är hos min älskade far nu och varit här i två dagar nu! Är så himla skönt att komma ut på landet och byn och bara vara :) åker hem på söndag! :) Imorgon ska jag grilla med Fredrik och några flera :) ska bli himla mysigt!
Men var det jag hade att skriva nu, kommer ett inlägg imorgon kväll eller söndag :) Nu blir det en liten bildbomb på det som händ under senaste tiden :))

XOXO

Presentation


Jag heter Fridah och är en tjej på 20 år, som bloggar om det mesta. Livet, Kompisar, Fester och skolan. Like or diss ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards