fridahbergman

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2014

Sydämen

Av Fridah - 25 oktober 2014 13:07

Hej hej, 

Va ett tag sen jag skrev, föråt verkligen för det :( Men ska försöka bli bättre, again! 

Hoppas ni mår bra utan att ha kunnat läsa min super blogg, haha just kidding! Skämt o sido.. 

Jag mår bara bra, börjar dock bli förkyld, vilket inte är så konstigt eftersom jag har höstlov nu :/ Blir alltid sjuk på loven.. 


Just nu sitter jag hemma hos älskling i kungsängen och pluggar medans han och Joakim är hos deras vän..

School before the fun ..


Idag händer nog inte så mycket faktiskt, ska vila halsen och så vidare. Nästa helg blir det partey på hög nivå, då jag fyller 20!! :D :D 

Och i veckan blir det planera allt osv. So it's fun. 

Nej nu ska jag fortsätta plugga lite..


HAAADDDEEE!!   


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fridah - 4 maj 2015 10:20


Hejsan Hej! Sitter just nu i skolan och gör inte så mycket, för det typ inte finns något att göra :)! Ska snart göra några ykb prov och sen efter lunch ska jag ut och köra bil :D! Väldigt nära mitt körkort nu, som kommer bli så underbart befriande ...

<3

Av Fridah - 2 april 2015 23:11

Det finaste jag har!

Av Fridah - 1 april 2015 17:00

Hejsan!

Av Fridah - 24 mars 2015 08:56

Hej hej alla! Hoppas ni har en bra tisdag, även fast den precis börjat! :) Idag mår jag otroligt bra, känns så skönt! Jag sitter nu och har precis fixat klart mig, ska dricka kaffe och ta en cigg och sedan borsta tänderna och sådär hehe :) Sen ...

Av Fridah - 14 mars 2015 00:51


Hej hej allihopa! Nu tycker jag att ni kunde ge lite förslag på vad jag kan börja skriva i min blogg, då jag vill utveckla den lite! :) Jag vill egentligen börja skriva om exakt allt, men folk blir så griniga om man skriver saker som man själv ty...

Presentation


Jag heter Fridah och är en tjej på 20 år, som bloggar om det mesta. Livet, Kompisar, Fester och skolan. Like or diss ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards