fridahbergman

Alla inlägg under oktober 2014

Av Fridah - 27 oktober 2014 21:08

Hej på er! 


Hur mår ni idag? :) - Jag mår sådär, är förkyld och blir bara mer förkyld :/ Vilket suger eftersom jag fyller år på söndag! Panik. Vill inte vara sjuk på min 20 års dag lixom :( Men bara vila, dricka vatten och te, så blir det nog tillslut bra! :) 

Idag har det bara varit en mys dag, legat i sängen med killen ungefär halva dagen och sen åkte vi till en vän till killen för en av mina vänner skulle tatuera sig där :) 

Juste ni har även viljat se mina tatueringar och piercingar så kommer bild på det någon dag i veckan, så stay tuned! ;) 

Just nu, sitter jag i rummet med Jocke, vi har precis städat och gjort ordning i köket, väntar på killen då ska dom skjusta hem min vän och jag börja laga mat :) ! 


Imorgon blir det nog en till chill dag om jag ej ska åka till Viksjö och träffa en vän jag inte träffat på ett tag nu :) Blir kul! 

Har inte så mycket att säga just nu, vill bara göra ett litet inlägg varje dag, så ni har något att läsa här på min blogg :) 


HAAAADDDEEE!   


 

Av Fridah - 25 oktober 2014 13:07

Hej hej, 

Va ett tag sen jag skrev, föråt verkligen för det :( Men ska försöka bli bättre, again! 

Hoppas ni mår bra utan att ha kunnat läsa min super blogg, haha just kidding! Skämt o sido.. 

Jag mår bara bra, börjar dock bli förkyld, vilket inte är så konstigt eftersom jag har höstlov nu :/ Blir alltid sjuk på loven.. 


Just nu sitter jag hemma hos älskling i kungsängen och pluggar medans han och Joakim är hos deras vän..

School before the fun ..


Idag händer nog inte så mycket faktiskt, ska vila halsen och så vidare. Nästa helg blir det partey på hög nivå, då jag fyller 20!! :D :D 

Och i veckan blir det planera allt osv. So it's fun. 

Nej nu ska jag fortsätta plugga lite..


HAAADDDEEE!!   


 



Presentation


Jag heter Fridah och är en tjej på 20 år, som bloggar om det mesta. Livet, Kompisar, Fester och skolan. Like or diss ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards