fridahbergman

Alla inlägg under oktober 2013

Av Fridah - 19 oktober 2013 13:59

Hejhej alla <3 


Jag ska fixa min blogg. Fixa header och sånt, måste bara orka ta bilder först.. men tror jag ska göra det någon gång i veckan :) 

Well, uhm lördag idag, idag ska jag kanske träffa Jonna lite senare men får se vad som händer. 
Igår ar vi först hos Sandra och drack lite och sen drog vi vidare till pg och slutade en liten stund hos Aylin, där det blev knas :/  Men allt gick bra i slutet, det som är det viktiga<3 


Vaknade i min otroligt sköna säng och tog upp datorn från golvet till sängen och låg och lyssnade musik och chattade lite, som jag gjort nu sen 11 typ hehe :) Ska snart gå ducha och sen göra kaffe, eller så dricker jag kaffe först och duchar sen. Haha får se! ;) 


Men det var det jag hade att skriva nu, skriver ett inlägg ikväll när jag vet vad jag ska göra :) 

Ni får ingen ny bild, för jag har sår vid läppen som inte är så fina så... 


 

Av Fridah - 13 oktober 2013 20:38

Hej alla! <3
Ohno...typ glömt bort bloggen :( Förlåt!
Ska uppdatera mera nu! Promise <3
Ville bara säga att jag lever och så.
Ni får ett inlägg eller videoinlägg imorgon.

Massa puss!

Presentation


Jag heter Fridah och är en tjej på 20 år, som bloggar om det mesta. Livet, Kompisar, Fester och skolan. Like or diss ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards