fridahbergman

Direktlänk till inlägg 3 februari 2015

HAPPY

Av Fridah - 3 februari 2015 21:47

Jag har mått så himla bra dom senaste dagarna, gått och lagt mig glad, vaknat glad och bara varit glad! 

Underbar känsla. 


Idag har jag varit i skolan till 16.00 och då åkte jag hem till älsklingen, vi åkte till jakobsberg med hans far och jag hämtade ut en ny mobil, en iPhone 6   So in love! 

Ända sen vi kom hem igen så har jag lekt med den hiho! 


Just nu halv ligger jag i sängen och lyssnar musik, smsar, snapchatar och lite sånt dära! :* 
Imorgon börjar jag som vanligt 08.30 och slutar typ 16.00 igen. Imorgon blir det köra bil i skolan och lite truck, men har redan truck kortet -.- Suck.. 

Ska även försöka få alla kryssning videos plus bilder till datorn eller iPaden så jag kan bomba min blogg med otroligt underbara minnen  

BTW, hoppas ni mår bra?! Jag skriver imorgon under dagen, så håll utkik! :* 




 



HAAADDDEE   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fridah - 4 maj 2015 10:20


Hejsan Hej! Sitter just nu i skolan och gör inte så mycket, för det typ inte finns något att göra :)! Ska snart göra några ykb prov och sen efter lunch ska jag ut och köra bil :D! Väldigt nära mitt körkort nu, som kommer bli så underbart befriande ...

<3

Av Fridah - 2 april 2015 23:11

Det finaste jag har!

Av Fridah - 1 april 2015 17:00

Hejsan!

Av Fridah - 24 mars 2015 08:56

Hej hej alla! Hoppas ni har en bra tisdag, även fast den precis börjat! :) Idag mår jag otroligt bra, känns så skönt! Jag sitter nu och har precis fixat klart mig, ska dricka kaffe och ta en cigg och sedan borsta tänderna och sådär hehe :) Sen ...

Av Fridah - 14 mars 2015 00:51


Hej hej allihopa! Nu tycker jag att ni kunde ge lite förslag på vad jag kan börja skriva i min blogg, då jag vill utveckla den lite! :) Jag vill egentligen börja skriva om exakt allt, men folk blir så griniga om man skriver saker som man själv ty...

Presentation


Jag heter Fridah och är en tjej på 20 år, som bloggar om det mesta. Livet, Kompisar, Fester och skolan. Like or diss ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards