fridahbergman

Alla inlägg under februari 2014

Av Fridah - 28 februari 2014 06:50

Hej på er!<3
Vet inte vad jag gör uppe såhär tidigt, kan inte sova :( Jag sitter i sängen och kollar på tv och typ smsar. Idag är det fredag då ska jag bara ha en hemmakväll / myskväll med pappa och hans tjej :) Imorgon ska jag åka till världens bästa, Gud vad jag saknar han <3 Kommer bli bäst!
Sen på måndag börjar allvaret igen, pratar förstås om skolan. Ska även jobba nästa vecka också!

Jag vill flytta ut på landet, till pappa, i Enköping. Jag mår så mycket bättre när jag är här ute, visst jag tänker fortfarande lika mycket. Men det är så skönt att komma bort från Viksjö och allt. Bara vara för sig själv och tänka i lugn o Ro!

Skriver senare eller så kanske det kommer ett oväntat videoinlägg!

XOXO

Presentation


Jag heter Fridah och är en tjej på 20 år, som bloggar om det mesta. Livet, Kompisar, Fester och skolan. Like or diss ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards