fridahbergman

Alla inlägg under december 2012

Lov

Av Fridah - 20 december 2012 13:30

Hej, nu har jag jullov! :D
Kon precis hem och ska göra kaffe nu och slå in julklappar :):) senare ska jag träffa Evelina och vi ska ta "bloggbilder" så blir header och masa fina bilder!<3
Fått lite frågor, svarar på dom ikväll :)
Skriver från mobilen, så ni får lite bilder jag tog nyss :) och en bild på mig och Joel i skolan...kolla skillnaden på mig och lastbilen :(
Puss på er :)<3

Av Fridah - 14 december 2012 14:27

Tjena tjena tjena... 


Sitter just nu hemma hos mig med Evelina , hon äter och jag sitter vid datorn! Idag har vi inte gjort så mycket, jag tog min p-stav på ungdomsmottagningen imorse och sen gick vi till jakan och kolla julklappar och kollade runt lite   

Ikväll vet jag inte vad som händer, hoppas på fest hehe ! *LER*   

Men har inte så mycket mera att säga nu! Men kanske kommer ett inlägg lite senare eller så kommer det imorgon   


 


XOXO

Av Fridah - 10 december 2012 21:17

HejHej! 

Har ju varit sjuk i en vecka om inte mera nu, men börjar bli lite bättre, hostar fortfarande och har ont i halsen och sånt :/ Men iaf! 

I helgen så var jag hos pappa, länge sen man träffa dom så var jätte kul :) Och i lördags så var det julmiddag på bygdegården och jag jobbade i baren där, var skit kul hehe :) <3 

Igår (söndag) var man ju lagon sliten, men kul vare iaf :) 

Och idag har jag varit i skolan och efter skolan så träffade jag en killkompis soms heter Pontus. Vi åkte till jakan och chilla lite, var jätte kul att vara med honom :) 

Imorgon börjar jag 10.15 och slutar 15.30, så det är skönt! 

 

Annars har det inte hänt så mycket nytt. Eller har skaffat en ny pojkvän :D En kille som heter Pontus! <3 

 


Du får mig att le. 

 

 


Kyssar på er ! 

Av Fridah - 8 december 2012 00:50

Never stop belive in yourself, you are strong! You can do it!
If you belive in yourself...you can do everything!
Well, Never Give up

Av Fridah - 6 december 2012 23:56

Hejsan! 

Blir ett kort inlägg....jag är sjuk så darför har bloggandet varit super dåligt på dom här dagarna :( Sorry! Its going to be better <3 

Anyways, jag känner mig liiiite bättre så hoppas att jag blir frisk snart så jag kan blogga på riktigt :) ! 

Ska gå lägga mig när som helst och kolla på film! 

Imorgon äre fredag, då ska jag åka till min pappa ute på landet...men blir iallafall något inlägg därifrån så!<3 


Från förra helgen!

 


En sjuk, ful och ofixad Fridah säger Godnatt!!

 



Presentation


Jag heter Fridah och är en tjej på 20 år, som bloggar om det mesta. Livet, Kompisar, Fester och skolan. Like or diss ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards