fridahbergman

Alla inlägg under januari 2013

Av Fridah - 20 januari 2013 16:37

Hej hej alla!
Ja, jag är hos min pappa i Grillby! Ligger mellan Bålsta och Enköping / Uppsala. Kom hit igår och åker hem imorgon och kommer tillbaka på tisdag efter skolan :)
Just nu så kollar vi skidor på tv och jag myser med bebis hunden Atlas :D
Hmm, jag och pappa åkte till hans kompis tidigare och kollade på en bil som han kanske ska köpa. Nissan king cap<3 så fin! Så härlig!
Har inte så mycket mer att säga nu. Blev ett kort inlägg! Hörs kanske senare.

Av Fridah - 7 januari 2013 19:13

Hejhej bloggen! 

Jag skulle svara på dom här frågorna för 100 år sen, men har varit sjuk osv. Skulle oxå svara på dom i en videoblogg, men ni får dom i ett vanligt inlägg, för jag har filmat as mycket, men på vissa så har inte ljudet funkat och på vissa så äre dålig skärpa osv -.- Men det här blir oxå bra! Nu kör vi ! 


Martin: Om du fick välja en maträtt som du ska leva på i ett år. vad skulle det vara?

Svar: Hmm, jag vet inte. Något nyttigt :) 


Jonathan: Är du blyg inför killar?

Svar: Asså första gången jag träffar någon "ny" människa spelar ingen roll om det är tjej eller kille så är jag blyg. Men bara första gångerna :) 


Anna och julia: kan inte du göra ett videoinlägg där du visar vad du har i din skolväska? :D

Svar: Jo absolut! Jag börjar skolan på onsdag , så kommer någon dag efter det ;) 


Kim: Hur många piercingar har du? Och ska du skaffa flera? Hur mycket mm i öronen har du
och ska du skaffa större?

Svar: Jag har 1 , i läppen. Ja jag ska göra några fler. 10 mm och 12mm, jag vill ha större men vet inte om jag ska göra. 


Robin: Vad händer i din säng?

Svar: Just nu sitter jag i den. 


Joakim: kan jag få din facebook? 

Svar: Nopp :) 


Matilda: Vad använder du för smink?

Svar: Conceler, foundation, puder, eyeliner, ögonskugga, läppglans, mascara. Typ :) 


Linda: Vart bor du? :)

Svar: Jag bor i stockholm :) 


Steve: Hur många skor kan du ha på dig samtidigt? 

Svar: Well, jag har inte testat...men gissar på ett par :)


Sandra: Vad har du för mobil? Kan inte du visa vad du har på den?

Svar: Iphone 4 :) Nu kan jag inte visa, men har lite spel, facebook, spotify, lite olika appar och sånt :) 


Well, det var dom frågorna :) ! Fråga gärna fler så svarar jag på dom :) 

Hörs kanske senare, eller imorgon! 


   



XOXO



Av Fridah - 1 januari 2013 23:59

Presentation


Jag heter Fridah och är en tjej på 20 år, som bloggar om det mesta. Livet, Kompisar, Fester och skolan. Like or diss ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards