fridahbergman

Alla inlägg under februari 2013

Av Fridah - 24 februari 2013 20:22

HejHej!
Förlåt för dålig upptadering!
Inte hänt så mycket nytt dock. Men jag har lov nu, otroligt skönt! Igår var jag på krök med Louise och några andra, var sådär! sen idag har jag varit med mågra kompisar :) ikväll ska kag bara taftt lungt!
Imorgon så ska jag först till stan en snabbis, sen till mammas killes jobb och sen till polisen i Sollentuna och fixa nytt leg och efter det handla och sen åka till Enköping! :)
Just nu ligger jag i sängen med datorn framför mig, lyssnar musik och chattar! Ska ut och röka snart :) och kolla en fil. På TV3 klockan nio, bästa filmen!<3
Hörs imorgon!

Av Fridah - 11 februari 2013 17:53

HejHej allihopa!
Nu var det sjukt länge sen jag skrev.
Förlåt för det!:)
Men men...har inte hänt så mycket senaste tiden. Har tatuerat mig igen :D skiit glad! Ska fixa till den och fylla i mera när den läkt lite mera. Så det blir bra :).
Sitter just nu i soffan och kollar tv och väntar på att mammas kille ska komma hem och laga mat åt mig :)
Men skriver kanske senare!

Presentation


Jag heter Fridah och är en tjej på 20 år, som bloggar om det mesta. Livet, Kompisar, Fester och skolan. Like or diss ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards