fridahbergman

Alla inlägg under oktober 2012

Av Fridah - 30 oktober 2012 22:21

Heejsan alla. 

Länge sen jag skrev, förlåt för dålig upptade   Jag ska försöka göra minst ett inlägg per dag   ! 

Idag mår jag sådär...mitt humör har gått upp och ner ! Men just nu denna stund så mår jag bra, är glad och bara älskar visa människor som jag chattar med    Som ni på bloggen inte vet så har jag blivit singel, vilket suger. För jag tänker på Joakim varje dag   


Nog om tråkiga depp saker... 


Om tre jävla dagar så fyller jag år , gissa om jag är glad   !! 

Den kvällen ska jag till DAAM och Viper , och fucka ur! Och dagen efter den 3 november, så ska jag till MP med några och det är halloween grejs där så ska klä ut mig till...nej vänta ni får inte veta nu   *blink*


Aja, nu har jag inget mera att säga, slänger in ett inlägg imorgon bitti! 


 


Puss på er babes !   

Av Fridah - 24 oktober 2012 02:06

Hej bloggen!
Ligger i sängen just nu och borde sova för länge sen...men blir nog en sömnlös natt :(
Bloggar från mobilen...första gången! Wooho.
Jag kollar på filmen LOL , kollat i ca. 15 minuter...helt ok.
Aja, nu måste jag nog sova.

Av Fridah - 24 oktober 2012 02:05

Hej bloggen!
Ligger i sängen just nu och borde sova för länge sen...men blir nog en sömnlös natt :(
Bloggar från mobilen...första gången! Wooho.
Jag kollar på filmen LOL , kollat i ca. 15 minuter...helt ok.
Aja, nu måste jag nog sova.

Av Fridah - 16 oktober 2012 21:37

Jag älskar mitt liv just nu. Det är 5 dagar kvar tills jag ska se Sabaton live i sthlm, 17 dagar kvar tills jag fyller 18år och jag har en underbar pojkvän. Älskar min familj, mina kompisar! Ja, jag bara älskar livet just nu. 

 

På Sabaton så ska jag gå med världens bästa Emil och Tore :) Ska även träffa min barndomskompis Kevin där, som jag inte träffat på flera flera flera flera år !!!! Så är så sjukt taggat plus att jag älskar Sabaton så grymt mycket, ett av världens bästa band enligt mig :D<3 Kommer nog bilder där ifrån på måndag :D

 

Min 18 års dag...jag längtar som in i helvete, ska bli så grymt jävla kul! Ska vara med massa folk och bara festa galet!!! Jag ska vara med bl.a Jesper, Joakim, Evelina, Kim och en jävla massa andra. Det börjar med förkrök och slutar på krogen :D 17 dagar kvar...sen blire fucka ur !! 

 

Och allt det andra...jaa , jag är bara så lycklig att jag har dom kompisar jag har och att jag har den familj jag har! I LOVE YOU ALL <3 

 

 

 

XOXO

Presentation


Jag heter Fridah och är en tjej på 20 år, som bloggar om det mesta. Livet, Kompisar, Fester och skolan. Like or diss ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards